środa, 10 lutego 2016

NOWY TEMAT!+info...

HEJ


na początek chce was przeprosić za tak długą nieobecność.....

wiem ,że chyba nikogo nie zadowala odp: "nie miałam czasu"
więc postanowiłam ją trochę rozwinąć
chociaż wiem ,że co było to już nieodwracalne
przyznaje się ,że zrobiłam to poniekąd ze swojego lenistwa bo przecież nawet jeśli bolał mnie brzuch ( i to bardzo 0.0) to pewnie i tak bym wytrzymała to 30 min przed kompem :/
a jeśli chodzi o resztę czasu to poświęciłam ją na "uczenie się"
ale dobra... nie będę się już rozpisywać bo i tak nikt tego wstępu pewnie nie przeczyta xD

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SAFER INTERNET DAY 2016"
tak właśnie taki ma tytuł nowy temat
jak można się zresztą domyślić jest on co roku
popisałabym jeszcze co to jest? czy to jakieś święto? czy jest to tylko na msp?....
ale nie xD
przejdźmy więc do stylizacji :3

stylizacja normal:



jest to taki po prostu typowo młodzieżowy 
strój chociaż wątpię by ktoś ubrał się 
w podobną mieszankę xD
koszt: sc 1800

stylizacja VIP:



też jest to raczej styl młodzieżowy
choć równocześnie oba stroje 
nie mają ze sobą praktycznie nic wspólnego xD
koszt: sc 2000 diamond 5

jeśli chodzi o mnie to mam tylko taką animkę:



dobra to chyba na tyle.....
BAY ♫♫♫










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz