czwartek, 28 stycznia 2016

MSP WARS! ♥

HEJ :3

dzisiaj standardowo będę robiła dla was stylizacje do/z nowego tematu.....to zaczynamy :DDD

1.stylizacja dla "zwykłych moviestar":


ta stylizacja nie przedstawia nikogo ze star wars'ów
ale i tak mi się potoba...
chociaż jak zwykle nie miałam do wyboru butów :/
koszt: sc 2125


2.stylizacja dla VIP:


ta stylizacja miał przypominać księżniczkę.....
ale tak sb wyszło :/
koszt: sc 900 diamond 10 


a teraz niespodzianka! :D
czyli..... 2 stylizacja :D



tak właśnie....
ponownie bez butów xD 
przypomina trochę....
REY?
koszt: sc 1100 diamond 7


i znów niespodzianka ,ponieważ...
postanowiłam zrobiś stylizacje "specjal"
która ma na celu upodobnienie się do jednej z postaci
w gwiezdnych wojnach :D
piszcie w komach czy wiecie kto to :3


powiem tylko, 
że koszt to: sc 2450

chciałabym wam jeszcze zaprezentować
pewną sukienkę z tego tematu
która naprawdę jest już bardzo stara
bo pamiętam jak ubierałam w nią moją początkową MS 
a było to pod koniec 2011 roku .<.
więc nie spodziewałam się ,że ją tu znajdę...
a wygląda tak:




to chyba tyle ^,^
BAY ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz